Köpüklü Nestlé Coffee-Mate mi? Süt mü?

     Yıllar öncesinde arkadaşlarımla kaldığım evde odamın en sevdiğim bir köşesi çalışma masam ve onun hemen yanında yer alan su ısıtıcısı/nescafe classic/coffemate rafımdı. Ders çalışırken bu üçlü benim 'ali-mate'lerimdi açıkçası. coffemate'in kahvenin tadını bozmadan yumuşatması tarifsizdi diyebilirim. Sonrasında coffe-mate'in hemen tamamen endüstriyel bir ürün olması, içerdiği onca madde ve içerdiği kalori derken kahveyle beraber süt kullanmaya kaydım. Sütün kahveyi yumuşatırken kendine has o tadı vermesi açıkçası kahvenin o özgün tadından çalmıyor değildi. Tabiri caizse yıllar sonra bu kampanya ile coffe-mate'e yeniden bir şans verdim diyebilirim.


     Bu deneyimimde, daha önceki coffe-mate deneyimimi aratır neticelerle karşılaştım diyebilirim. Açıkçası bu kez o tadı bulamadım. 3 kaşık dolu dolu coffe-mate'e rağmen kahvemde 'merdiven altı ucuz firmaların' ikisi bir arada minvalinde sonuçlarla karşılaştım. 3 kaşığı 4-5 kaşık yapınca bir nebze klasik coffe-mate sonucunu elde ettim diyebilirim. Kahvenin köpüklü olması da bende endüstriyelliğin artışı hissini uyandırmaktan öteye gidemedi. Köpürürken beliren topaklar kötü görünüyordu. Sütle makinede elde edilen köpükle uzaktan yakından ilişkisi olmamakla beraber 'nescafe mycafe' cihazı olan biri olarak oradan elde edilen köpüğü dahi yakalayamadığını belirtmem gerekiyor. Sütle karşılaştırmalı köpük çalışması yandadır:

     Velhasıl 'köpüklü nestlé coffe-mate' bende o ürüne gereksiz yere bir takım maddeler katılarak etkin olmayan bir köpük elde etme çabası olarak göründü. Halâ sütten yanayım ama süte erişemez yada ikisi bir arada içmek istersem de tercihim tartışmasız 'klasik coffee-mate' olacaktır.

     Üzgünüm Nestlé..

     Eşim de benimle hemen hemen hem fikir..

     Paketin tek kullanımlık versiyonlarının olmaması nedeniyle arkadaşlarıma denetme fırsatım olmadı. Yakın zamanda uygun bir misafirim olursa denemesini sağlayacağım çünkü sonucu ben de merak ediyorum. Biz mi aykırıyız?.. Denemek isteyen varsa beklerim ;)

     Nestlé'ye not: Bir yerlerde bir sorun var Nestlé.. Zaten bir kısım insanın kahveye nazaran endüstriyel kalan bir ürün olan coffe-mate'i kullanırken sadece köpürsün diye bu ürünü alacağını şahsen sanmıyorum. Nedense klasik olana göre daha fazla katmak gerekiyor.. Hiç kullanmamayı düşünürken 3 kaşık ve ötesini katmak cazip durmuyor..

    Kalitesini kanıtlayan yerli markalar var diğer yandan..

    Kahve, küçümsenmeyecek bir keyif. En doğalına en arzu ettiğiniz anda ulaşabilmeniz dileğiyle..


    [fikrimühim.com'daki ürün yorumumdur..]