nişanlanıyorum.

bu gece Kayseri'ye doğru yola çıkıyoruz inşallah.
bir'tanecik Tûba
ile herşeyin başladığı 1 Ocak bu özel hadiseye de yıldönümlük edecek.

nişanımız cumartesi günü gerçekleşecek. aile içinde.. ama malûm bizim aile de kendi çapında yeterince kalabalık.. :) bir değişiklik olmazsa tek eksiğimiz maalesef gurbet ellerde eğitim gören kardeşim Ahmet Musa olacak. ona da skype üzerinden canlı yayın teklif ettim ama şimdilik güldü geçti.. gönül isterdiki tüm sevdiklerim yanımda olsun ama Allah nasip ederse düğünde beraber oluruz..

velhasıl önümüzdeki bu güzel ve özel birkaç gün bizim için hayırlı olur inşallah. her daim
desteğini en içten hissettiğim aileme,
canım Tûbam'a ve ailesine
sevgilerimi sunuyorum..


Yorumlar

Ahmet Musa dedi ki…
güldüm geçtim ama dediğin gibi de oldu... Allah sana ve Tuba ablaya uzun ve güzel bi ömür nasip etsin...